روحيات دخترها


دخترها هميشه روحيات حساس تري نسبت به پسرها دارند. زودتر مي رنجند و آسيب پذيرتر به نظر مي رسند. اما زندگي با دختري که هميشه چيزي براي دلخور شدن پيدا مي کند، زود گريه اش مي گيرد، زود مي رنجد و قهر مي کند واقعا کار ساده اي نيست.
اگر زره پوشيده ايد و مي خواهيد همسر چنين زني شويد، بايد طرز رفتار با او را ياد بگيريد.آدم هاي حساس، به همه چيز حساسند. آنها بسيار شکننده به نظر مي رسند و حتي اگر رفتار مودبانه و محترمانه اي داشته باشند يا خويشتن دار باشند و دلخوري شان را نشان ندهند، باز هم ممکن است حساسيت آنها باعث دردسر در روابط شود.

نحوه برخورد صحيح با عروس هاي خيلي حساس

با او تند و خشن برخورد نكنيد

افرادي كه بسيار حساس هستند، تا مي‌توانند از افراد تند و ناملايم دوري مي‌كنند. اگر فردي عصبي و تهاجمي هستيد و زود شروع به فرياد زدن مي‌كنيد، اين را بدانيد كه نمي‌توانيد در برخورد با عروس هاي خيلي حساس به سرانجام خوبي برسيد.

 

حرف‌هاي انتقادي خود را به حداقل برسانيد

البته توصيه ما به شما اين نيست كه به طور كامل انتقاد كردن را كنار بگذاريد. گاهي اوقات انتقاد كردن بسيار ضروري است، اما سعي كنيد به طور مداوم از او انتقاد نكنيد. هر چه از او بيشتر انتقاد كنيد، او نيز از شما بيشتر دوري مي‌كند.

 

بيشتر رمانتيك باشيد

افرادي كه بسيار حساس هستند، با عواطف و احساسات خود فكر مي‌كنند؛ به خصوص در روابط‌شان. هر چه در برابر همسر حساس خود رمانتيك‌تر رفتار كنيد، او بيشتر شما را دوست خواهد داشت.

 

به خط قرمزهايش نزديک نشويد

اگر با يک خانم حساس و نازک نارنجي طرفيد يا ازدواج کرده ايد و قصد داريد همه عمر در کنار او بمانيد، بايد براي کم کردن تنش ها تلاش کنيد. شما قطعا بعد از مدتي مي دانيد که خط قرمزهاي همسرتان کجاست و چه رفتارهايي او را از کوره در مي برد، پس با دم شير بازي نکنيد.

 

نشان دهيد که شنيده ايد

بسياري از غرولندهاي خانم هاي حساس به دليل ترس از نشنيده شدن اتفاق مي افتد. او شما را تهديد مي کند و از همان اول با توپ پر سراغ تان مي آيد تا بهتر شنيده شود. اگر از همان آغاز به او نشان دهيد که حرف هايش را مي شنويد و قصد برآورده کردن خواسته هاي منطقي او را داريد، ديگر دليلي براي غر زدن باقي نمي ماند.

 

خصوصيات افراد بسيار حساس چيست؟

آنها عميق تر احساس مي کنند. يکي از مشخصه هاي بارز افراد بسيار حساس ، توانايي احساس عميق تر از همسالان کم حساس تر است. 

آيا افراد بسيار حساس وظيفه شناس هستند؟

آرون مي گويد ، افراد بسيار حساس همچنين افرادي بسيار وظيفه شناس هستند. به همين دليل ، آنها بيشتر ملاحظه مي کنند و خوش اخلاقي از خود نشان مي دهند - و همچنين در مواردي که شخص ديگري وظيفه شناس نيست ، بيشتر متوجه مي شود. به عنوان مثال ، افراد بسيار حساس ممکن است از جايي که سبد خريد آنها در گاه مواد غذايي است آگاهي بيشتري داشته باشند

 

آيا افراد بسيار حساس درون گرا هستند؟

افراد بسيار حساس اولين کساني هستند که جزئيات اتاق ، کفش هاي جديدي را که مي پوشيد يا تغيير هوا را متوجه مي شوند. 8- همه افراد بسيار حساس درون گرا نيستند. به گفته آرون ، در واقع ، حدود 30 درصد از افراد بسيار حساس برون گرا هستند.

 

آيا افراد بسيار حساس ارزشمند هستند؟

آرون مي گويد ، از آنجا که افراد بسيار حساس بسيار متفکر عميق هستند ، آنها کارگران و اعضاي تيم هاي ارزنده اي مي کنند. با اين حال ، آنها ممکن است براي موقعيت هايي در تيم هايي که نيازي به تصميم گيري نهايي ندارند ، مناسب باشد.

 

1. آنها عميقا دلسوز ، همدل و متفکر هستند.

 

از آنجا که HSP ها خودشان چيزها را عميقا احساس مي کنند ، به ويژه از رنج و نيازهاي افراد ديگر آگاه هستند.يک دوست بسيار حساس در مواقع دشواري در کنار شما خواهد بود و احتمالاً بهتر از هر کس آنچه شما نياز داريد را درک خواهد کرد. آنها شنونده هاي بسيار خوبي هستند و باعث مي شوند شما به روشي غيرقضاوتي واقعاً شنيده شويد.

 

در يک محيط کار ، HSP ها مي توانند افراد را با قلب و سر خود مديريت کنند و باعث شوند کارکنان احساس ارزش ، قدرداني و درک کنند.

 

آنها همكاران مهربان و متفكري هستند كه سعي مي كنند از سياست هاي دفتري و شايعات دور باشند اما در صورت لزوم براي حمايت و كمك در آنجا هستند.

 

2. آنها مي توانند احساسات ديگران را بخوانند.

 

HSP ها توانايي عجيب و غريبي دارند که بفهمند چه احساسي داريد ، گاهي اوقات قبل از احساس کردن.

 

آنها در خواندن حالت هاي چهره و زبان بدن تسلط دارند و نسبت به آنچه ناگفته مانده احساس شهودي دارند. اين به آنها اجازه مي دهد تا بيشتر از ديگران دلسوز و درک کنند.

 

3. آنها کاملاً از ظرافت ها و جزئيات آگاه هستند.

 

افراد بسيار حساس تمايل دارند چيزهايي را که ديگران از دست مي دهند ببينند.

 

آنها جزئيات يک محيط ، بحث يا موقعيت را جذب مي کنند ، و ممکن است اين جزئيات بعداً مفيد واقع شوند - به ويژه در يک محيط کاري که کوچکترين جزئيات مي تواند تعادل موفقيت را با مشتري يا پروژه به دست آورد.

 

4- هدف گرا هستند و از آرمان هاي بالايي برخوردارند.

 

افراد بسيار حساس دنيا را آنگونه که هست ، بلکه همانطور که مي تواند مي بينند. آنها مي خواهند تغييري ايجاد کنند و آرمان هاي بالايي در مورد چگونگي ايجاد جهان به مکاني بهتر دارند.

 

آنها به دنبال مشاغلي مي گردند که به آنها فرصت انجام کاري معني دار را مي دهد که براي آنها عميقاً ارزش قائل است.

 

HSP ها اغلب به عنوان پرورش دهنده ، شفادهنده ، مشاور و خالق جهان شناخته مي شوند. آنها مي خواهند به ديگران کمک کنند ، زندگي را بهتر کنند ، به زيبايي و لذت محيط اطراف خود بيفزايند و ميراث مثبتي بر جاي بگذارند.

 

5- خلاق و مبتکر هستند.

 

يکي از بزرگترين هداياي HSP خلاقيت آنهاست.

 

از آنجا که HSP ها دنيا را متفاوت از ساير افراد تجربه مي کنند و محرکهاي اضافي بيشتري را در روانشان وارد مي کنند ، مجبور مي شوند از طريق بيان خلاق ، آشفتگي داخلي را درک کنند.

 

خلاقيت غالباً به مکانيزم کنار آمدن براي احساس فشار بيش از حد در احساس آنها تبديل مي شود ، اما همچنين نتيجه خيال و هوش فعال آنهاست.

 

از آنجا که آنها دنيا را متفاوت تجربه مي کنند ، HSP ها آنچه را که تجربه مي کنند از طريق هنر ، موسيقي ، رقص ، نوشتن يا هر رشته اي به روش هاي منحصر به فرد و ابتکاري منعکس مي کنند که به آنها امکان مي دهد سيستم هاي خلاقانه طراحي کنند يا راه هاي جايگزيني براي دستيابي به راه حل پيدا کنند.

 

6. آنها بسيار وظيفه شناس و متمرکز هستند.

 

HSP ها به طور طبيعي در مورد عواقب اقدامات خود (يا عدم اقدام) تأمل مي كنند ، و آنها را در زندگي شخصي و شغلي خود با وجدان قابل اعتماد مي سازد.

 

همچنين ، از آنجا که HSP ها تمايل به تأمل در اشتباهات و شکست هاي گذشته دارند ، به سرعت از آنها ياد مي گيرند و سعي مي کنند از تکرار آنها جلوگيري کنند.

 

HSP ها کار را انجام مي دهند و آن را کاملاً انجام مي دهند. اگر آنها به شما قول چيزي دهند ، آن را دنبال مي کنند.

 

7. آنها صلح جو ، ملايم و آرام هستند.

 

HSP ها از درگيري لذت نمي برند. در واقع ، آنها به هر قيمتي از اين کار اجتناب مي کنند ، زيرا صداي بلند و عصبانيت براي آنها بسيار آزار دهنده است.

 

آنها محيط هاي آرام و ساکت (و افراد) را که بيش از حد تحريک کننده نيستند ترجيح مي دهند. HSP احتمالاً دوستان و شرکاي عاشقانه اي را انتخاب مي کند که صلح جو و مثبت انديش باشند و اضطراب يا خشم را تحريک نکنند.

 

8- از نظر عاطفي باهوش و خودآگاه هستند.

 

هوش هيجاني توانايي شناسايي و مديريت احساسات خود و ديگران است.

 

9. آنها ديپلمات ها و واسطه هاي بسيار خوبي هستند.

 

از آنجا که HSP ها با احساسات ديگران سازگار هستند ، شنونده هاي خوبي هستند و از نظر احساسي آرام و باهوش هستند ، اغلب در اداره موقعيت هايي که نياز به ديپلماسي يا وساطت دارند بسيار عالي عمل مي کنند.

 

اگر دو دوست در مورد موضوعي اختلاف نظر داشته باشند ، يک HSP مي تواند به آرامي به آنها کمک کند بدون اينکه طرفي بگيرند يا آشفتگي بيشتري ايجاد کنند.

 

10. آنها به شدت وفادار هستند.

 

HSP ها شديداً دوست دارند و با دوستان و شرکاي عاشقانه رابطه عميق دارند. روابط آنها شديد ، معنادار است و به طور کلي مدت طولاني ادامه دارد.

 

افراد بسيار حساس داراي احساس وظيفه و تعهدي قوي هستند که باعث مي شود آنها نسبت به افرادي که به آنها اهميت مي دهند متعهد باشند.

 

آنها پس از مشاجره تسليم نمي شوند يا در جستجوي دوست بهتر ناپديد مي شوند. آنها براي طولاني مدت در اطراف هستند.

 

11- آنها بيشتر نفساني هستند.

از آنجا که حساسيت بيشتري به محرک هاي جسمي دارند ، HSP ها افراد بسيار احساسي هستند. آنها تقريباً در سطح معنوي از لمس و علاقه جسمي لذت مي برند.

 

وقتي نوبت به رابطه جنسي مي رسد ، HSP ها مقدمه مقدماتي ، لمس نفساني و صميميت جسمي را ترجيح مي دهند.


خدمات مجالس آریامن بسيار ,حساس ,افراد ,دارند ,آنجا ,شوند ,بسيار حساس ,افراد بسيار ,وظيفه شناس ,آنها بسيار ,خوبي هستند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود کلیپ جدید ????آقای خاص???? دانلود رایگان کتاب هزار طلسم اخبار سراسری ، دانلود بیوگاز/هاضم آبعلی/تولید برق از زباله پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان روستای سرای | Saray1.IR مغز مجازی دانلود آهنگ و فیلم , سریال با زیرنویس فارسی سانسور