اولین آلبوم جف بک ، Truth ، در دو جلسه و در مجموع چهار روز در ماه مه 1968 ضبط شد ، پس از آنکه او مقاومت در برابر ساخت تک آهنگ های تک نفره دیگر را در ردیف Hi Hi Silver Lining Mickie Most نشان داد.

این روزها ، بیشتر مکالمات در مورد جف با این نکته آغاز می شود که وی خلاقیت و نوآوری مداوم خود را در طول سالها حفظ کرده است ، خصوصاً با رویکرد منحصر به فرد نوار ضعیف - و به اندازه کافی منصفانه با این حال ، این عناوین اصلی بر نقش برجسته وی در حمله انگلیس در دهه 1960 متمرکز است (قبل از اینکه به تعریف جاز راک در اوایل تا اواسط دهه 1970 کمک کند).

در آن زمان ، او یک گیبسون لس پل را با انتخاب انتخاب کرد ، و حتی بدون یک نوار لرزان ، او صدای نت ها را به روشی ابتکاری دستکاری کرد ، و عبارات موزون و لکنتی را اضافه کرد - که اغلب آوازهای خام Rod Stewart را نقطه گذاری می کند.

    احتمالاً جف برای بیشتر جلسات Truth ، احتمالاً با Marshall Supa Fuzz به آمپر مارشال وصل شده است

خطوط پیچیده گیتار مانند Ronnie Wood روی بیس نیز باید پشتیبانی ویژه ای باشد ، خصوصاً به صورت زنده. جف همیشه با الهام گرفتن از طیف گسترده ای از سبک ها ، مسیر خود را دنبال کرده است. Cliff Gallup's pirotechnics rockabilly تأثیر بسیار مهمی در اوایل سال داشت - و هنوز هم دارد - اما جف نیز به دنبال پیشرفت سبک های متنوعی مانند استیوی واندر و نیتین ساوهنی رفته است.

 

حدس دوم اینکه ممکن است نوازنده ای مثل جف به چه کاری برسد کار غیرقابل انکاری است ، اما گوش دادن به بازی وی در Truth و گرفتن نشانه هایی از آن باعث شد من به تکنوازی رونویسی شده در اینجا (البته به چهار بخش تقسیم شود).

به احتمال زیاد جف در بیشتر جلسات Truth ، احتمالاً با Marshall Supa Fuzz ، به آمپر مارشال وصل شده است. ماده اصلی ، انگشتان او است. برای دریافت لحن انفرادی من ، کانال ها را در جعبه کوچک JTM45 پیوند دادیم و تقریباً هر دو حجم را حداکثر کردیم - نه برای افراد ضعیف!

 

مثال 1

این عبارت آغازین اگرچه به طور قابل تشخیصی پنطاتونیک است (لزوماً برای جف حتی در دهه 60 میلادی یک هنجار نیست) ، رویکرد موزون وی را نشان می دهد: انتخاب سخت و تأکید شده از طریق یک سری پیش خم ها و رها سازی ها.

انتشار از پنجم تا پنجم (C # تا C) در نوار 4 مثالی از چگونگی جف گرفتن بلوز استاندارد (یا کاملاً اشتباه) در دست دیگر است تا ایجاد یک تغییر در سبک جدید باشد در سال 1968!


مثال 2

با حرکت به سمت بالا ، این دو ایستگاه ها به یک سری لکنت خم و رها می شوند که مشابه نمونه 1 است ، اما این بار این ایده را با 5 و 5 ترکیب می کند.

این یک حرکت جسورانه است ، که ممکن است از صدای روانگردان الهام گرفته شده باشد که در آن زمان در همه جا وجود داشته است ، یا شاید روشی که نوازندگان چنگ بلوز می توانند نت را خم کنند. چه کسی می داند ، اما مطمئنا ارزش این را دارد که سعی کنید یک ویژگی عجیب و غریب را به تکنوازی خود اضافه کنید.

مثال 3

یک عبارت کمی طولانی تر در اینجا ، شامل برخی از دستگاه های مشابه (از جمله یک خم شدن کاملاً نامشخص آزاد شده به b5 در نوار نهایی!).

من همچنین در مکث در مسیر پشتیبان در بخش سریعتر آتش سوزی قرار داده ام. جف هرگز به خودی خود سریع بازی نمی کند اما بدون شک اگر احساس کند این آهنگ را می طلبد ، می تواند به آنجا برود.


مثال 4

با بسته شدن انفرادی ، این مثال به سرعت در نوار 2 قرار می گیرد ، کاری که من آگاهانه قصد انجام آن را نداشتم ، اما بعد از رویداد احساس کردم که احتمالاً رویکرد غیرخطی جف صادق است.

پایان دادن به یک یادداشت خنده آور بالا نیز مانند چیزی احساس می شود که بعدا (شاید دهه 70) خواهد آمد. من اعتقاد ندارم که جف از نظر خطی / مقیاس فکر می کند - شاید نه حتی از نظر لیس سهام!


هنردوست نوار ,مثال ,truth ,احتمالاً ,شاید ,رویکرد ,آمپر مارشال ,supa fuzz ,marshall supa ,جلسات truth ,بیشتر جلسات ,بیشتر جلسات truth منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مشاوره و سیگنال بازارهای مالی خرید و فروش باغ ویلا در شهریار اینجا همه چی هست